Så var det vemodig söndagkväll.

Joy har åkt igen efter en mysig helg med roliga stunder. Men också med mycket prat, tankar, minnen, vemod och självklart en och annan tår. Vi har också träffat Roger o Therese o Rasmus, varit till Tidan för att köpa gurka och till Östergården för att hitta något fint till Jenna o Dinge. Sedan naglar på Anita, middag hemma och så hemfärd för våra kära.



Joy hjälper Kjell o Lilian med att skriva ut foton på sina små kära.



Joy gör naglar på Anita, Ted bakar sockerkaka.





Jag virkar liten korg till att ha blommor eller saker i. Äpplet är bara till för att ni se storleken på korgen. Går också att göra värmeljushållare men då utan hängare. Söta tycker jag.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej min fina mamma! Nu är vi tillbaks i lyan. Tack för en mysig helg. Många tårar, tunga stunder. Men ljus och värme, det har jag, tack vare er :-). Tack för att ni finns! Puss!

2010-09-12 @ 22:18:20
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0