I går kväll hade käre maken fest!

Det var han och LarsGöran! De drack öl och lyssnade på HEDERLIG gammal musik, typ Shadows, Nordic Guitar, Spotnicks! Och de spelade HÖGT, precis som tonåringar och de hade jätteroligt! Det fick de så gärna ha för jag målade hyllor och förpassade med därefter till tv:n på övervåningen. Jag hade ju mina kompisar





 med mig så det var inte tråkigt. Dessutom älskar jag Kunskapskanalen! Min tax var med husse och festade :)

Grattis Joy till den vunna TV:n! Det är minsann inte alla som går på krog och vinner en stor platt-tv!



Och tack till Emil och Jane som hjälpte till med hemforsling, fotografering och skratten!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0