Nu är det fart på en gräsklippare i alla fall:)))

Och det var ett sant nöje att äntligen få klippa gräset. Jag har visserligen lånat grannens klippare (tack snälla) men det har ändå känts rumphugget att inte kunna klippa vid behov. Käre maken har renoverat upp både vår egen och grannens gamla Partner som vi köpt. Och den går nu hur bra som helst, lättkörd, smidig och jag blev kär på en gång. En stor kram till käre maken! Du är jätteduktig med motorer och maskiner!
Var och tog ned plädväven i går. Det var många fina plädar där med både lamm, rosor, blåklockor och stjärnor. Nästa varp är redan planerad och snart fullbokad!!!
Här är min med stjärnor på. Så har jag vävt tre med lamm på. Planeringen nu är att jag ska rita ett nytt mönster-franska liljan verkar intressant. Ge mig gärna förslag!
Idag blir det inbokade besök för hela slanten. Vi börjar med Mariestads sjukhus och den skruttiga käre maken, tar andra besök emellan och avslutar med besök hos veterinären för den skruttiga hankatten. Undrar verkligen varför kvinnor har fått beteckningen "det svaga könet"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0