Blogg.se har inte riktigt koll

över sig, det förstår jag ju. Mitt inlägg har bara försvunnit på min egen lista och det spelar ju ingen roll.
Dagen idag har varit riktigt bra, värken har jag kunnat stångas med och lyckas även prestera en hel del hemma (dåliga samveten, typ dammsugning mm).
Så har jag trivsamhetsstädat i växthuset, tänt i bastun för värmes skull och så passade vi på att bada, de gamla och Joy :)))
Fortfarande orolig för min älskade tvåa! Annelie! Vi har ringt fyra gånger-ring oss för att prata :((( Jag vet ju så väl hur bakslag kan bli riktigt mäktiga, det mänskliga psyket är inte att leka med-det är mycket klokare än vi själva :)
Dock väldigt-väldigt glad över att små människor faktiskt kan fatta bra beslut över andra små människor :))))
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0