Lördag kväll!

Allt är bara bra! Jag har pratat med min Josse och jag har fått sms från Joy att de har kommit helskinnade fram till Arbrå. Så har Roger och Rasmus varit här idag och jag har fått en stor-stor sonsonkram :)
Vi har varit aningen slappa idag, men dock fixat en liten fin krans: ( av vildäpplen)
 
 
Käre maken har fotat och även gjort kransen av kycklingnät. Så stoppade vi i äpplena ihop :)
Vi har ock haft telefonkontakt med våran älskade tvåa som är mycket f.........d för de otäckt fallande mjölkpriserna i allmänhet och människors okunskap i synnerhet.
Käre maken har därför, i syfte att vidga människors kunskap, fotat våra igenslammade gärden därför att vi inte orkat med några får de sista 6-7 åren och givetvis inte heller orkat röja :( Han vill visa hur det går med våra marker när man inte har betande djur och en fungerande balans.
 
Mm. Det är så man skäms.
 
 
Och det här gränsar ju till ekivokt? Får verkligen en morot se ut hur som helst? Finns det inga EU-regler?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0