Stress

på hög nivå. Det sista på krönikan måste skrivas och det sista på pläden måste vävas. I morgon är det bara födelsedagar som gäller :) och på fredag får jag min dom.
Skrivet vid lunchtid idag och vävningen (jag orkade inte riktigt färdig pläden, men medlemsmatrikeln för hembygdsföreningen är klar:) och så har vi haft möte med redaktionskommittén + tryckeriet ikväll. Gick förhoppningsvis bra, vi får vänta på på granskningsexemplaret, då har vi möjligheter att se om det blev bra eller dåligt.
Och ikväll är jag faktiskt rejält trött.
De här lilla söta tulpanbukett fick jag i fredags av Stefan och Joy och den är nästan lika fin än :)
Den fick jag titta på när telefonen höll på och ringde resten av kvällen angående ändringar i krönikan vad gäller årtal m m. Den här gången riktigt längtar jag tills dess Krönikan är färdig.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Du är så duktig min fina mamma :)

2012-02-09 @ 14:23:48
URL: http://Lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0