Något har hänt med min hals :(

Den gör så ont att jag knappt kan svälja. Men stanna kvar i sängen får jag inte, lilla taxen motar upp mig ganska hårdhänt eller hårdnosat kanske det heter :) Att hon dessutom har kall nos gör inte saken bättre.
Det är ett otroligt härligt väder ute, ett par minusgrader, klarblå januarihimmel och strålande sol. Jag blir så glad inom mig varje gång jag ser solen :) Jag får göra så att jag tar ett par Alvedon, klär på mig och går ut och går. Man ska inte förakta själens påverkan på förkylning :) Dessutom skall jag hänga tvätt ute, det ger en underbar doft i kläder och lakan.
Nu vill jag gratta min vackra svågerdotter Karoline till nytt jobb som busschaufför. Gå gärna in och läs hennes härliga blogg här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0