Ljus o värme! Lys og varme!

Det känns magiskt, vad händer då? Det brukar vara positivt, men jag har stor respekt för det okända :) 
Ikväll har i alla fall den sången framförts som allsång i Lotta på Liseberg: av Norges yngsta och mest blivande stjärna; Frida!
Vi är "färdiga" med altanen och känner oss väldigt nöjda. Vad lite pynt, hyllor, blommor och musik kan göra platser "mer" vackra, eller hur?
 
 
Ser ändå lite rörigt ut men är underbart i verkligheten!
Så har jag haft kontakt med kära släkten i Lindesberg ikväll, det svider alltid lite men jag får faktiskt ta i det här och både träffa alla kära samt åka till mina föräldrar. Kan inte förstå varför det känns så svårt.
Tack kära lillsyster med make för den fina gamla sockerlådan! Nu kan vi börja planera en ny gourmetträff :)
Josse! hur mår du? Roger! fick du någon fisk på Torsö? Jag känner mig verkligen sugen på fisk efter Sommar med Ernst (repris tv4 play, jag missade i torsdags)
 
Hyllan jag fick av käre maken, jag tycker den är så fin! Men jag ska lägga i lite vit färg på skruvskallarna :)
 
Visst är de härligt färgmaxade! Min härliga goa-goa gammelkatt Valborg som är världens intelligentaste, världens   mest lekfulla, världens klokaste och världens mest älskade!
Vi har ju upptäckt att katter har en självutvald hieriarki; den som står och äter är verkligen först, så vitt det inte är den yngste-eller näst yngste. Men vi märker ju också att de gärna ligger ganska nära varandra (ungefär en stolsbredd imellan). De är riktigt härliga djur, nyfikna, tekniska, kärleksfulla, smarta, sociala, svartsjuka, lekfulla, renliga, jägare utan pardon och jag älskar verkligen dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0