Den 3 mars 1950

föddes vår kära bror :) Och vi är nog tillsammans det bästa av mamma och pappa. Käre bror har alltid varit en mycket duktig fotograf och är stor musikälskare. Jag är en mycket dålig fotograf, men jag tror jag väver snyggare än brorsan + att jag är en stor musik- och bokälskare. Syster yster är ju en fena på barn, djur, matlagning och coachar mig ofta, tycker också om musik- och böcker. Pappa läste mycket, gillade att fotografera och älskade att dansa. Mamma gillade matlagning och älskade också att dansa. Pappa var dessutom en stor friluftsmänniska precis som min syster är i högsta grad. Brorsan gillar också att vara ute i naturen mycket, jag tror jag är sämst på det. Jag får min friska luft när jag går till vävstugan :)
Så idag hurrar vi ett fyrfaldigt leve för kära brorsan Ove, som fyller 62 år och bär sina år med all heder! Grattis, grattis, grattis, grattis!
Tyvärr, tyvärr! Så har jag inte ett enda bra nytaget foto och jag kan inte heller kopiera från e-posten, där jag fått jättefina foton av just min bror! Men hurra kan vi och det gör vi! Hela stora familjen Gustavsson, Nyström, Svärd, Arvidsson, Molthon, Berglund m fl! + alla hundar, kattor, höns och kor! Givetvis! Det finns ju flera hundra nöt i familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0