Tårarna bara flödar här

idag. Det har dom visserligen gjort nu i flera veckor, men idag gråter jag av glädje! De här synerna mötte mig i morse:
Olivträdet kom från Töreboda Garden men det stod inte vem som beställt det. Men eftersom det stod Grattis på Mors dag så kan det ju bara vara från mina barn :) Och då är väl tåreflödet förståeligt?
Och i köket låg en liten lapp som det stod: God Morgon, kaffet är klart att sätta på :)
och på gården stod den här bilen! I gästsängarna låg innehavarna av bilen och nu ska vi äta frukost ihop :)

Kommentarer
Postat av: Suz

Ok fel av mig igen, det var härifrån. Vad jag missar och skriver fel jämt! Hoppas det växer så det knakar

2012-05-26 @ 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0