Vilken tur att mitt hår är på G igen :)

Även om man är gammal vill man inte vara flintis. Och jag har tappat åtskilligt med hår efter årets misshandel x flera. Men det är på väg tillbaka. Jag har inga kala fläckar men håret är mycket tunt och sprött. Men det kommer fullt med nytt och jag har fått en brännässlefusion att massera hårbotten, alltså röra hela hårbotten ganska rejält, 
men jag har ju alldeles egen massör jag :)
Fullt ös med både tandläkare och frissa, däremellan har jag i alla planterat min favoritblomma, amaryllis! tre vita och en röd. Jag märker att julen försöker smyga sig in här fast jag spjärnar emot !!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Du är en inspirationskälla mormor!:)

2012-11-20 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0