Gammal? Ja så klart!

I går såg vi År 1963 och blev supersentimentala :(
I kväll såg vi När Rocken kom till Sweg 1956 och blev än mer sentimentala. Snyft,snyft.
För övrigt har dagen varit grå, blöt, hal, kladdig, trist. Exakt så som de flesta tisdagar i januari är. Jag fortsätter städa ut julen, försöker få lite struktur inför loppisstart i mars, men jag har dålig ork, dålig inspiration och känner mig lite dålig i dubbel bemärkelse :)
Gnäll, gnäll. Lika bra att gå och lägga sig och försöka sova.
 
Här sitter vi i Eriks kök och äter gott och trivs gott. Fattas gör ju fotografen, käre maken och Erik.
 
Den här lilla sötingen har jag lagt upp på Tradera idag, utbud 10 kr. Kom igen och bjud :)
 

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

vad roligt att se det gamla köket hehe å eira har man ju inte sett på säkert 10 år.

2013-01-09 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0