Mulen måndagmorgon

men glatt hjärta!
Det som mötte oss vid hemkomsten var naturligtvis tre gaphalsar, ett kylslaget hus och en dator invaderad med virus :( Gaphalsarna fick så mycket kärlek att de teg till slut, spisarna blev tända och huset varmt, men datorn!!!! Icke alls. Jag hade dessutom affärer på Tradera som redan var lite sena p g a resan :(
Men efter en god natts sömn fick käre maken igång datorn och här är jag nu :)
Vill bara säga: Har haft en så underbar helg som det någonsin går att få!!!!! Allt har bara varit SÅ bra, SÅ fint och alla tårar som fallit har varit av glädje!
Foton och mer utrop kommer så snart jag tömt kameran. Av naturliga skäl vågade jag mig inte ens i närheten av datorn i går med kameran i handen! Livsfarligt!
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0