En dålig dag .....

Det är lite underligt men när käre maken mår sämre (alltså har mer ont) så tappar jag gnistan fullkomligt? Jag förstår det inte riktigt men det måste väl ha med relationsbalans att göra. Sedan finns det alltid saker att glädja sig åt - t ex: Besök av två (fyra med föräldrarna) gullungar: Mikaela och Enya. Man blir alltid så glad när man hör glada barnskratt :)
Stolt är jag också! Över min minstas nya profilbild:
 
Det här är verkligen min Joy och/eller hennes bästa vän Susanna! Ni två kan glädja en hel värld och jag hoppas att ni alltid får ha varandra kvar <3
Något mer att glädjas åt är ju Så ska det låta!!!!!!! Kalle Moraeus: du är min stora nya idol! Du är bäst! Du slår alla (bägge två tidigare programledare) andra. Så var det ju en ny för mig: Samuel Ljungbladh! En ren och skär fröjd att få höra en så underbar soulröst och se en så glad och rytmiskt människa! Stort tack för en ren glädjetimma!
Nu är det i alla fall snarkingtime och det slutar ändå bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0