Vissa dagar känns ända in i själen.......

man vet inte och kan inte förklara varför ... det är som en tyngd, en oro, en ledsnad - något negativt...
Den här dagen har varit sådan - utan att ha varit negativ. När jag läste Rebeccas inlägg på fb så trodde jag att det var det som påverkat mig så fruktansvärt mycket ........
 
 
 
och jag känner så otroligt mycket när jag ser bilden......
 
 
och så kliver jag ur sängen därför att jag har svårt att somna ikväll och möts av den här bilden.
Love... älskade lilla barn som jag aldrig fick träffa  rent fysiskt men som jag kände och känner så väl rent psykiskt. Kära lilla barn så tudelad du har blivit för mig ... så otroligt stor sorg ... men också så mycket som du hann ge oss..... god natt älskade lilla varelse och stort tack för vad du gav. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Tack för att ni finns och för presenter som blev beundrade av mina syskon Visst är Nisse handlarn en mysig person är glad att jag har även honom som vän
Din vän

Svar: Tack för att vi fick komma och för att ni så enormt fina vänner! Ännu roligare att få träffa Nisse handlarn, det är en vän att vara stolt över. Kramis!
Siw Gustavsson

2016-02-10 @ 12:38:12
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2016-02-11 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0