Idag är tårarna närmare än någonsin......

För ett år sedan idag så föddes en liten människa som jag var otroligt lycklig över: Maja Tingeling <3 En söt, frisk och mycket välkommen liten tjej som jag var farmor till. När hon bara var ett dygn gammal fick jag hålla henne i mina armar.......
Idag firar vi Maja som fyller ett år! Sitt första år! Och vi önskar henne all kärlek och lycka i livet.
 
 
En överlycklig pappa, converse som en lycklig farmor virkat och och fin dress från en lika lycklig faster Annelie.
Du ska veta, Maja, att du var väldigt välkommen till världen och vi är många som älskar dig så mycket. Ha en riktigt fin födelsedag, den första!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0