En lika ljuvlig söndag som lördagen igår......

En liten fikastund med Loodhs och ett av deras barnbarn, Astrid. Trevligt. Därefter käkade vi middag med våra kära grannar, Jonas och Helena och hade en supertrevlig kväll. Lite brist på sömn dock för vi kollade Mellot väldigt sent i går kväll :) Tycker att Mariette var bäst och hon gick ju också direkt till final. Nu blir det att hålla tummarna:)
 
På fb dök de här upp:
Sara Ojala Sjöbergs foto.
 
Våran kära Basse med sin fina fru och i magen deras barn. 
Ett jättefint foto med mycket kärlek.
Sara Ojala Sjöbergs foto.
ännu en fin bild som jag måste visa. Sara är så enormt vacker här med handen på magen och ögonen lyser av glädje, kärlek och förväntan. 
I övrigt så har jag varit väldigt lat idag. Bara hängt framför tv:n och kollat Solsidan. En serie jag aldrig tittat på förut men nu plötsligt tycker är jätterolig. Så har jag läst massor om vinterodling, är verkligen intresserad av att kanske kunna odla fler kålsorter på altanen på vintern! Då slipper man ju de äckliga kålmaskarna, det blir ju win-win! Den här vintern har både persilja och mynta växt tillsammans med murgrönan på altanen trots att vi nu under en längre tid haft ca -6 gr i snitt. Det är häftigt att kunna klippa pinfärsk ekologisk persilja över trattkantarellsoppan som vi åt i går kväll :)
Lite tråkigt är ju att bilderna blir hårt beskurna vid publicering men det får jag ta. Nu blir det stickorna en stund, ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej så mycket positivt du skriver om Vilka härliga bilder på lycka Ilove it Hoppas det blir en fin date med döttrarna i morgon kram från din vän

2018-02-27 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0