Fredag den 2 februari 2018

och från härlig förvår till värsta vintern med -5 gr kallt och mängder med snö! Men vi har ju världens underbaraste grannar :)!!! Vi hinner aldrig ut ens förrän Berit och Peter har skottat både vår garageuppfart och vår ingång. Alltid vänlighet, glada hejande och leenden, trevligt småprat och mycket trevliga små fester! Och alla grannar är lika trevliga! Nu på onsdag börjar något annat kul: Prat&tjat! Handarbetsträffar i kanalmagasinet. Jag kommer att vara först dit och sist hem. Ska börjar med någon trevlig liten virkning, lätt att göra medans man pratar och lätt att ha med sig :)
Bildkavalkad stulen ur Joys foton. Orsaken till att jag stjäl foton är att det är lättare att kopiera än att lägga in mina egna. Har tyvärr inte lärt mig så mycket än.
Första bilden här är tagen på vår underbara familjeresa till Helsingfors, jag vill minnas att vi firade någon- det kan ha varit Robert 30 år. Hur som så var vädret helt otroligt, väl varmt faktiskt och resan helt outstanding. Nästa bild är också ett helt oförglömligt minne och det är när vår underbara familj flyttade oss gamla till Österliden 5. En härlig helg med mycket skratt, tårar och tokigheter. Precis som det alltid blir när vår stora familj strålar samman.
 
 
Här är familjen på väg till Törebodafestivalen för snart sex år sedan. När Frida backade limon hela vägen ned till Fallet! Och så sista bilden som idag börjar bli gammal! Några av våra äldsta älskade ungar som firar Lucia!
 
Sötegryn :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0