Måndag 28 oktober, vintertid sedan igår.

Hemkomna från Nyköping idag, handhaft små barnbarn sedan i lördags morse. Enormt roligt, härligt och så jättejobbigt👎🏿 Alltså: tänk om det händer något? Om han sätter  i halsen? ramlar och skadar sig svårt? om hon rymmer?  om det kommer en pedofil? Alltså? det här är bara en bråkdel av allt illa som kan hända små barn😢😢
Ja, jag vet. Det är till 98% i mitt huvud, Gud förbjude något annat😢
Men. Man blir så trött. 
Och en sak som gör mig så fruktansvärt maktlös och förbannad är den jag just nu skriver på. Mobilen!  Men! Jag är ensam nu. 
Och då kan man använda den. När det känns som värst är att vara den tredje eller mer i ett rum där ALLA andra sitter med sina mobiler! 👎🏿
Jag älskar alla våra små❤️jag önskar verkligen att de ska få en fin och underbar uppväxt. 
Men jag hoppas innerligen att de slipper få umgås med mobiler. Jag hoppas verkligen att de slipper att uppleva mobilensamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0