Joy


tog kort på mig hemma hos mamma o pappa sista tiden i radhuset.

Alltså detta är jag, Siwan, 64 år fyllda. Mamma till en hel massa underbara ungar, alla är vuxna och utflugna och har egna ännu underbarare ungar som jag då har förmånen att få vara mormor och farmor till.
Det är så att jag har fött  fem barn varav fyra lever. Så har jag fått fem barn att älska och fostra och som vi fortfarande har kär kontakt med. Så har tolv andra barn vistats hos oss kortare perioder p g a föräldrars sjukdom eller andra orsaker. Dem har vi mer sporadisk kontakt med men många härliga minnen av allihop.
Jag har också förmånen att vara gift med världens bästa Pappa och make som jag kommer att berätta mycket om.
Detta var en kort sammanfattning av vem jag är och jag hoppas att jag får återkomma som den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0