Lördag kväll

och jag är helt slut. Joel och Nellie sover, Josse somnade av ren och skär utmattning redan för ett par timmar sedan. De har kört med 190 km/tim hela dagen + att vi var på ishockey och såg Rasmus spela mot ett två år äldre lag! Det blir så mycket känslor, mycket längtan, mycket glädje och lite sorg. Längtan efter den tid som svunnit, glädje över alla mina nära och högt älskade, sorg över dem vi förlorat. Många tårar, tunga stunder vet jag säkert att det är. Men också så mycket skratt och glädje att man nästan inte orkar med!
En sak vet jag ändå helt säkert; jag kan inte leva utan alla de mina nära och kära! God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom där barnen kunde verkligen konsten i helvildhet! Tur att man heldiggar dom!! de mest störtsköna kusiner man kan ha! :)

2010-01-15 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0