Tisdag morgon

och jag har just läst Joys blogg samt ett mail från Josse.
Joy är min yngsta dotter, en underbar liten människa som alltid bara spridit glädje även om hon är nojig ibland. Josse är mitt näst äldsta barnbarn, också en underbar människa precis som alla i vår stora sköna familj.
Idag ska jag försöka ta lite bilder och se om jag klarar att lägga in dem.
Igår var David och Rasmus här medan Therese var till Skövde och Roger jobbade. Roger är min son, Therese är hans fru, David är hans bonusbarn och Rasmus hans son. Alltså är jag faktiskt farmor till två jättefina pojkar. Mormor har jag ju varit i 26 år och börjat vänja mig så smått, dessutom är jag mormor till ganska många; elva stycken mellan 26 och 1 år!
Det kommer att ta många bloggstunder innan jag ens har presenterat hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0