Anita, du har så rätt!

Självklart går vi mot bättre tider och jag ska börja redan idag med att plocka ur lillstugan. Men det är erbarmerligt mycket att göra! Så är det den här lilla grejen, du vet. Den som är så liten så den knappt finns. Det stoppar upp.



Beviset för att våren är här. Ett videägg!
Kramis.
Nu hände något roligt. Jag ringde Annelie och hon satt och diskuterade med Janne. Han hälsade till mig och sa att min Molly var den bästa hund han någonsin haft! De ska skicka en bild på henne när de pratat färdigt!
Glad!

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Bättre tider!Nu har våran spis kommit ut på trappen.

Bara det, att slippa se belätet i köket.Jag var så rädd att det skulle komma vatten när de monterade bort den från vattenrören. Men inte en droppe kom. Tack,jag är så glad.

Idag var det vår i luften.Var du ute och kännde det Siw?

2010-04-07 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0