Idag är första dagen på resten av mitt liv

och det är soligt, igen!
En kommentar av dig Joy fick det att spritta av förväntan i tanten. Och jag hoppas att ni kommer i natt även om gamlingarna sover.
Nu ska jag inte tänka på omvärlden, varken den onda eller den goda. Ska heller inte skänka en tanke åt mina båda idoler, varken Barack Obama eller Benny Andersson. Möjligtvis ska jag tänka lite och heja på dig Anita när du nu slänger dig över den gamla vävstolen.
Vad jag ska göra? Städa, tvätta, kratta, väva.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...vilket tant?! "Fick det att spritta i hela mig" menar du väl? :-)...Vi åker imorgon istället för Simon skulle förbi nåt bilställe. Och så får vi krama lite på Noah innan vi åker för de blir utskrivna idag :-). Men jag ringer ikväll när jag komme rhem från jobbet! Längtar tills imorgon! Puss

2010-04-15 @ 12:31:24
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0