Nyvaken torsdag

Och mår mycket bättre idag. Blev glad när jag läste MT Törebodasidan, den var så positiv och det känns som Törebodaandan inte bara håller i sig utan t o m ökar. Det är verkligen bra; glada medborgare, positiv anda, makthavare som LYSSNAR, är ödmjuka och respekterar varandra gör en bra kommun.



Högdräktig! Fotot är taget genom verandafönstret och därför lite dimmigt.



Skall mäta fram eltjuvar idag.

Jag tog en liten paus och tände i kökspisen, kokade frukostägg och slog i lite kaffe.

Kramis.

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Önskar er en trevlig helg. Rosorna står jättefina Tack ännu en gång.

2010-04-29 @ 23:04:02
Postat av: Joysan

Jag hoppas att ingen nånsin vill testa mina kunskaper heller! :-)...Åh...jag längtar heeeem! Och efter er :-). Men idag har jag fått gosa med lille Noah :-). Mötte upp Sandra nere vid hamnpromenaden och sen möttes vi upp igen för att luncha :-). Han är så himlans söt :-). Hörs sen! Nu ska jag kila till jobbet! Puss

2010-04-30 @ 12:47:55
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0