Varm, mulen Valborgsmäss!

En av mina favoritdagar på året och min älskade Valborgs födelsedag.
Nu är det så att min dator krånglar så jag får blogga på Egons lille och där har jag inte mycket bilder.
Tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad!
Sandra! Ni är alltid jättevälkomna och bassängen skall göras i ordning snart.
Anita! Vi gick igenom en massa gamla påsamlat, kort, foton m m. Oj vad mycket kul vi haft genom åren och vad många fina hälsningar du skickat mig. Jag tackar för alla åren och hoppas vi har mycket framför oss. Vänner är hårdvaluta!
Lilian! Hoppas Therese fick tag på dig, det verkade som uppdraget var lämpat för dig.
Joy! Om du visste vad pappa o jag skrattade när vi läste dina gamla skoldagböcker - du vet -grila bular_ m m.  När vi såg dina gamla teckningar så sa vi båda: hon MÅSTE fortsätta teckna och måla. Du är bra!
Suz! Jag hörde en bofink tala om att du fuskat bort sjukskrivningen och börjat jobba igen. Är fingret redan bra?  Och hur mår Kenneths finger?
Så har jag hälsningar från många grannar till Annelie: Ni är jätteduktiga, det är så kul att höra hur ni har det. Och vilken söt hund Siw o Egon har fått från er!
Hjärtat hälsar också, hon är en mycket glad o trevlig liten hund som vi har många glada stunder med.

Nu när vi rotat bland allt gammalt och alla gamla papper så minns man plötsligt så himla mycket. Roger! Du skrev jättegulliga små meddelanden om vart du hade åkt.
Virre o Jenna har jag också hittat väldigt rara små hälsningar ifrån. Och jag blir nästan gladare nu än då för då var ju livet snabbt och hetsigt, nu är det "pensionstakt".
Rebecca! Vi ses i morgon, det ska bli kul att träffa en skåning!



Molly hälsar till alla och talar om att hon är så lycklig! Får springa, jaga och leka!



Novalie, Joel o Nellie fattas här. Thilo kanske måste hålla till godo med barnbassängen i år med?



En söt liten dam i mormors fina barnstol.

Nu ska jag börja med varborgsmässomiddag. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0