Det har som vanligt

varit en innehållsrik dag. Efter mysfrukost med Jenna och Mikaela så åkte vi alla till Skövde för mer virke till trappen. Hem, Jenna och Mikaela gick ut i skogen för att plocka blåbär, jag väntade på Robban (för datorn var nära en krasch igen) o käre maken snickrade. Körde sedan hem de kära till Gullspång, Mikaela skulle på öronkoll så jag släppte av dem vid Vårdcentrum. På vägen hem hittade jag ett stort ställe fullt med renfana och harklöver, vilket naturligtvis tog en bra stund att passera. (det går åt mycket material i kransar). Väl tillbaka vid ratten började det ösregna, det riktigt forsade ned och strax söder om Hova (där E20 är smalast i hela världen) där stannade mina vindrutetorkare. Full trafik, både framåt och bakåt. Nu vet jag precis hur det känns när "hela magen blir full med is"! Det fanns ingenstans att ta vägen, jag såg hjälpligt framåt men inte åt sidorna. Någon skräckfylld kilometer gick o plötsligt så började de fungera igen. Men jag hann inte ens bli glad innan de stannade igen! Så gick någon km till och när precis såg en busshållplats och skulle stanna, så hoppade torkarna igång igen. Sedan kom jag äntligen hem!
Nu har Robban varit här och fixat datorn, Egon snickrar färdigt trappen och jag tänkte se "små mirakel".



Här är ett litet mirakel!


Visar resultat en annan dag, om det blir något!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0