Gräsklippardags

för ungefär tre dagar sedan. Vi har blivit bortskämda i sommar när gräset torkat bort i stället för att klippas. Men nu måste det göras i alla fall. Jag skulle ju mycket hellre velat binda en krans av renfana, gjort gräskronan klar eller sätta mig vid vävstolen. Så är det och så har det alltid varit. Men det får bli gräsklipparen och där får jag sitta och minnas den här fina sommaren:


Mina älskade fina! Frank, Mirijam och Nellie!



Fler älskade fina, Annelie, Jenny och Mirijam!



Så två till fina älskade, Joel och Joy.
Resten får jag ta under veckan som kommer eftersom jag har så många. :)
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Jag saknar dig mormor! Och jag saknar Frank massvis! På torsdag far jag upp till honom och då får jag även träffa Saras nytillkommna lilla Mira och Emmas nytillkommna lilla Lova :)

Pussa och krama morfar och be han pussa och krama dig!

2010-08-08 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0