Man kan undra

hur mycket trevliga människor det finns egentligen? Vi har 98% mycket trevliga kunder och man blir själv så inspirerad av alla snälla kommentarer. Idag var det ett par här som kallade hela vår lilla gård för "otroligt kreativ miljö"!!! Här!! Med allt skräp, allt ogräs, allt som behöver målas och snyggas till, allt som vi omöjligt hinner med? Jag tackar och bugar för det känns allt bra rart ändå.



Ett par som var här idag ville köpa mina gamla videägg! Även den gamla kransen av lammöron! Samt mattorna jag håller på att knyta frans på.



Det ÄR faktiskt roligt när man får beröm. Jag måste försöka lära mig att ta det och inte förringa ALLT jag gör.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0