Sovit 12 timmar i ett sträck!!!!

Det är ju inte klokt, det gör väl inga pensionärer?
Men nu är det drag må ni tro, dessutom skiner solen. Nu springer jag runt och hoppar glatt ibland, jobbar o sliter så det inte är sant. Tvättar, manglar, stryker, städar, virkar, väver, syr, pussar på hunden, prismärker, klipper gräs, vattnar blommor (inomhus alltså) dammar, dammsuger, tvättar golv, tvättar fönster, tvättar och stryker gardiner, syr nya gardiner där de gamla tagit slut --- nej, jag bara skojar. Möjligen är allt detta en önskedröm (att man skulle orka alltså).
Men jag känner mig pigg och har startat upp en del dåliga samveten.

Här är ett dåligt samvete, behöver målas!

Vi får beta av ett och ett så kanske något blir klart i alla fall.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0