Den sista dagen år 2010!

För ett år sedan efter trevligt nyårsfirande hos bästa vännerna så promenerade jag och käre maken hem. Det var en helt magisk natt, det var så ljust ute av snö och månsken så man såg allt tydligt. Och det kändes som om det skulle bli ett bra år. I stort sett har det också varit bra men ett och annat hade man helt klart kunnat vara utan. Men vi lever alla och är friska, det är jag innerligen tacksam för.
Käre maken vaknade för en stund sedan med illröd och värkande hals, han låter som en skadskjuten kråka. Det måste vara ett riktigt elakt virus för att det ska drabba även honom! Jag kanske ska vara glad att jag inte fått än mer följder :)



Nu önskar jag er alla, nära och kära, vänner och bekanta och alla trevliga i Blogglandia ett mycket Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Ewa

GOTT NYTT ÅR till er med. Hoppas Egon kryar på sig.

2010-12-31 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0