Elisas vann!!!

Jätteroligt!
Jag kan inte låta bli att minnas den 19 december 1992 när Eva Gustavsson/Lindström  sjöng för AnnaKarin Lindman och Lars Mellring när de gifte sig. Då fanns varken Elisa Lindström eller Maja Mellring, men deras mammor sjöng och det var också härligt att lyssna på: AnnaKarin sjöng till sin brudgum: "Se mig för den jag är" och det upplevde jag väldigt starkt eftersom det är en underbar text och hon gjorde det så äkta och fint inför nyblivna äkta man.
Jag kan bara önska de här unga töserna med underbara röster ett stort och innerligt lycka till! Och ett tack för att vi fått vara med och njuta!
Käre maken har betalt ett högt pris med ryggvärk in absurdum! Men han klagar inte och tycker att det varit värt den här kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0