Fredag kväll december år 2010

och på radion intervjuas Svenne Hedlund och Hep stars som ska uppträda i Flen i kväll och i Vara i morgon kväll?
Drömmer jag ungdomsdrömmar eller? Sommaren 1968 var jag på konsert med Hep stars på Karlsholme i Mariestad och det känns faktiskt ganska länge sedan! Det var det ju också så att jag även då tyckte bäst om Benny Andersson och hans härliga orgelspel och hans låtar, vilket gjort att jag  ju ändå i alla dessa år varit ganska väl tillgodosedd med hans musik i en massa härliga genrer!!
Men kul ändå! Att min ungdoms musik är uppskattad i dag med.
Själv är jag ju fortfarande enorm allätare vad gäller musik; Bao, Cookies´an Beans, Beyonce, Eliza Doolittle, Malena Ernman, Kalle Moraeus, Mozart, Beethoven, Jill Johnsson, Tommy Körberg, Helen Sjöholm, Robyn, Lisa Ekdahl, med många många flera, Elvis Presley och Abba inte att förglömma. John Lennon glöms inte heller :))

Vi har varit och lämnat tillbaka ullgarnet till Ullspinneriet i Tidan. Det gick inte att använda 3-trådigt, då stämmer troligen inte damastmönstret. Alltså har jag fått skicka efter garn nu genom Borgs till det dubbla priset, men vad gör man inte för att få väva lamm?

Ha det så skönt och roligt ni bara kan i Funäsdalen Annelie o Micke, krama alla barn! Mimmi, Robin och Joy + alla andra, tack så himla mycket för fina kommentarer, jag blir så glad så jag blir tårögd!

Nu tänder jag en av mina lyktor för alla nära och kära, alla vänner och bekanta!
Ha en riktigt fin fredagkväll!



Naturfärgat sträng-garn, glas, metall-löv och värmeljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0