God jul mamma :-) (kapad blogg)

Hej Min fina mamma!

Nu har jag kapat din blogg. Jag är tvungen att göra så här eftersom min julklapp till dig inte han komma (alternativt har posten slarvat bort det men det får vi lösa i sånna fall). Det kan hända att det kom igår så då kan ju Simon ta med det tillbaka från Nypan ikväll.

Hursomhelst så väntar ett sånt här armband på att få komma till sin nya ägare, dig. Det skulle kanske kunna se ut som om jag pysslat ihop det själv på dagis för några år sen men nej, så är inte fallet...Läs här under så får du se vad armbandet innebär :-)

(Klicka på bilderna för att göra de större)







God jul och tack för att du finns! Kram från Joysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0