Har jag kommit ihåg att

berätta att jag var på biblan i går? Och hittade massor  helt underbara böcker, mest talböcker men också några som gjorde att jag verkligen längtar till vår och sommar:



Sy, sticka och kalasfina vävar är mycket inspirerande böcker, men Lavendel och Betong - det är mina element det och de här böckerna är verkligen bra!!!
För övrigt så lyser flitens lykta här i vår lilla stuga:



Ljusgrå lovvika, ett par vita är nästan färdiga och jag börjar undra om det finns någon som vill ha en annan färg? Tror att garnet finns i stort i alla färger, se den som Josse fick i julklapp av AnnaSara:



Jättesnygg mörkröd färg! Den som önskar annan färg måste skriva det i kommentera-fältet eller också via FB eller via min e-post: a [email protected] . Återvänder nu till stickorna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min duktiga mamma :-), superfint med grått. Ska jag lägga ut på min blogg och kolla om det finns någon som vill ha ett par vantar? puss

2010-12-28 @ 23:44:56
Postat av: Sandra

Vilka härliga vantar. :) Du är riktigt duktig på allt du gör. :) KRAM

2010-12-30 @ 14:39:27
URL: http://familjen5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0