Idag är det den 6 december 2010!

Och vi hurrar för Robin 25 år!



Robin 3 veckor!



Robin 1 år!



Robin 3 år!



En liten skolpojke, ettan eller tvåan ?



Och här är vår Robin 16 år och ser väldigt vuxen ut, vilket han är idag alla fall!

Jag skulle också så gärna velat ha med ett kort som jag tog i somras på Robin och hans vackra sambo Hannah, men den externa hårddisken har gjort sig ett eget system och jag HITTAR inte just korten från den helgen.
Men efter att ha letat några timmar till så återkommer jag :)
Ha en jättebra dag Robin och många kramar och Lycka till från de Gamle

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för din snälla kommentar!

Ett stort grattis till Robin 25 år.

I natt har det kommit ännu mer snö och jag ska snart halka till jobbet i Skövde.

Kram Anette

2010-12-06 @ 11:09:25
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0