Idag är det ETT ÅR

sedan jag fick min blogg av Joy! Ett år av osäkerhet, utveckling och mycket glädje. Ett år med många nya trevliga kontakter, ett år med eftertanke, ödmjukhet och tacksamhet för när man skriver om sin familj och sin vardag så blir man också påtagligt medveten om vad man har. "Hemmablindheten" håller sig borta!

Så mina vänner! Det kommer att fortsätta i all oändlighet, men det allra roligaste är ändå när ni kommenterar!

Joy!
Du har gett mig många presenter under årens gång, den allra bästa var ju du själv :) Men den här presenten kommer nog på en klar andra plats. Tack älskade unge!



Därför har jag gjort en liten korg till dig. Nyckeln symboliserar Nyköping, Ur o Penn och ditt nya vuxna liv. Den svaga rosa randen symboliserar din älsklingsfärg och din barndom.  Häng korgen i hallen och lägg nycklar m m i, eller i badrummet för hårsmycken eller var du vill! En stor kram från din mamma!

Innan jag slutar för idag ska jag visa ett loppisfynd:



Ett vackert broderat gammalt men oanvänt lakan. Och jag är precis tokig i gamla vitbroderier. :)

Nu väntar lite städning eller också blir det la´gården! Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Ååååh, mamma vad du är underbar! Så fiiiiin! Haha, jag sitter här och får tårar i ögonen för dne kommer passa perfekt i min alldeles egna lya :-). Tack <3. i love you!

2010-12-03 @ 13:10:55
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0