Juldagen är min dag!

Det har det alltid varit. Borta är all stress, även om vi har minskat rejält på det mesta. Men det bästa av allt är nog att veta att nu är vi på rätt sida ljuset! Oh vad det gör mig glad!
En fin jul har det varit, en av de bästa. Lugn, ro, mys med nära och kära, småprat, mycket höga och glada skratt, alltså, visst: några var inte med fysiskt. men alla var med psykiskt och det är jag så innerligen glad för.
Bilder kommer, vi använde bara en kamera och den är just nu på väg till Nyköping. Det visade sig att vår jättegamla Olympus, minst två år, inte är kompatibel med samma modell årgång 2010. I allafall inte datasladden!!! (Klart jag vet att det inte heter sladd när det gäller datorer :))) men jag blir så trött på att komma ihåg alla oväsentligheter. Det ÄR ju faktiskt en sladd!
Josse och Robert är på premiär i kväll, troligen Roger o Therese också. Änglagård 3. Jag ville också gå men orkar helt enkelt inte ´därför att mina bihålor valt att strejka. Eller rättare sagt: de producerar fel saker och för mycket.
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...fy. Nu fick jag ännu mer ont i magen. 1 minut bara så ska jag ta bort spärren. Hade glömt bort att jag hade den. Kram Ps: har mailat pepparfi nu :-)

2010-12-25 @ 23:55:21
Postat av: Anonym

Så, nu är det fixat :-). Nu kan du kopiera alla bilder :-). Kraaaaaaam

2010-12-26 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0