Nog tror jag det är fel på

almanackan, det måste vara julafton idag!!!
Efter det att tomtenissan åkt hem kom käre maken hem med posten::)



Flera mysiga paket och så Lantliv! Det lilla vita paketet är en julklapp jag hade beställt, men de övriga är till mig:

Så vackra saker som jag vann på bloggen Vindsromantik, titta här:



Hjärta med spets och svarta pärlor!



En helt underbar madonna!



Och det allra vackraste lilla ängelsmycke med ring-gloria!

Helt underbara!  Tack så jättemycket Maggan!

Ni som läser detta och ser hennes fina saker kan kontakta henne här:



Bilden är suddig, men jag hoppas ni kan se mail-adressen.

Vilken dag! Rena rama julafton!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0