Ska man skratta eller gråta?

Över sin egen data-dumhet?
Jag skulle kommentera en av mina favoritbloggar; skrev ett långt inlägg-det liksom bara flöt känslor och tankar ur huvudet och avslutade med en önskan om god jul. Skickade det, fick felskriven chaptacode, skickade igen och då säger datorn: skriv en kommantar! Såg då att min långa kommentar var borta :((
Försökte återskapa alltsammans och skickar: då säger datorn "det där måste du har skrivit en gång förut"!!!
Alltså:
Jag vet alltså inte om det överhuvudtaget kommit fram någon kommentar eller om det kommit flera kopior men i så fall vet ju mina favoritföräldrar vad jag tycker.

 + D och era härliga barn!!! Åter igen: ha en riktigt God Jul och Gott Nytt År!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Siw!

Den underbara kommentaren kom fram o det värmer i hjärtat varje gång du skriver. <3

Jag önskar er en riktigt God Jul & Gott Nytt År o jag hoppas att vi ses SNART! :)

2010-12-22 @ 10:52:22
URL: http://familjen5.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0