Wiiiiiiiii!

Jag får väva en lammpläd till! Nu blir det bråttom att fixa garn m m.

Så har jag ju mina små raringar att måna om, se här vilka skönheter:



Min vita amaryllis håller på att slå ut! Fick den av Roger o Therese när jag fyllde!



Orchideén jag fick när jag fyllde!



Azaléan jag fick när jag fyllde! (Har aldrig någonsin kunnat hålla liv i en azalea så länge). Men den vårdas enligt handbok. Kalkfritt ljummet vatten som jag sänker ned hela krukan i, ungefär varannan dag. Få se hur länge jag lyckas.



Så den vackraste av alla, min egen Mimmi hemma ett par dagar!!



Så stackars käre maken som försöker nå Försäkringskassan: Var god vänta, din plats är nr 171 i kön. Är inte det ett bevis på ett sjukt system så vet inte jag vad som är vad egentligen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, Vilka vackra blommor....

Kul att du ville vara med i min lilla utlottning!



Kram Therese

2010-12-08 @ 13:17:46
Postat av: Mirijam

Du är vackrast av alla!

2010-12-10 @ 10:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0