Hej igen alla!

Vet ni! Jag är bara så TRÖTT på vinter, snö och kyla!
Men, men - gilla läget är vad om gäller. Och då tänker jag: Igår när vi kom ut från hockyn så värmde solen och talgoxarna sjöng för fullt. Nu är är klockan 17.15 men det är ännu inte mörkt trots att det är mulet och sist men bäst: det ÄR ialla fall mitten på februri - vi närmar oss mars i rasande fart och nu gäller det att hålla ångan uppe för att hinna allt som ska göras FÖRE vår och sommar.Vad kul!!
Jag har varit på biblan och hämtat en hel korg full med härliga böcker och tidskrifter, plus att jag har tränat och det gick jättebra och kändes ännu bättre.



Det här är inte fel, eller?



Inte det heller!!



Suck!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, suck kan jag ju hålla med om, men det är samtidigt väldigt vackert! :D

2010-02-16 @ 12:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0