LG är

tydligen lika med dålig kvalite och funktion. Min stora dator är en LG och har aldrig fungerat rakt av utan ständigt krångel. Joys nya mobil är också en LG och är nu ivägskickad för reparation för tredje gången på lika många månader.
Hur som kan jag inte lägga in bilder idag eftersom den stora datorn krånglar som vanligt.
Istället syr jag så länge den maskinen fungerar och tänker på att det redan är fjärde februari, inte ens två månader kvar till första april och påsk. Uvaligen vad tiden går fort, det är lite skrämmande vid min ålder. Orkar mindre och är numera saktfärdig i kombination med att tiden flyger; ingen bra grej!
Stopp nu! Inte vara negativ, tänk på alla nära och kära samt att de finns kvar.
Återkommer.

Hoppsan! Joy hade laddat in lite bilder i lillan, som jag inte ens sett:

             

Trevligt att minnas: Julafton 2009 även om vi saknade många.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0