Sovit

länge idag, jag tycker lördagar är så sköna. Såg på Lets Dance i går kväll och det är lika roligt varje gång. Som vanligt är det några som bara blir bättre och bättre, Stefan Sauk t e x, även Claudia Galli. Gudrun är också bra och Mattias är jätteduktig.
Ikväll blir det schlagerfestival. Vi brukar inte följa det så noga men ikväll skall ex v Anders Ekborg vara med och det vill jag inte missa.

Mimmi! Det är klart att du får ett set, bra är om du väljer färg eller beställer färg.



Jag har lyckats förskingra den bild jag hade förut, den här är inte lika tydlig. Det finns i alla fall i många färger: Brunt, ljusblått, grått, gult, svart och mörkblått. Jag kommer att sy fler färger, bl a rött, vinrött och rosa.

Nu: till Egons goda äggröra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0