Vi åkte

till Skövde för att uträtta ärenden. Molly fick inte följa med, det är inte så kul att ha henne i kall bil medan vi rantar runt i affärer. Hon var verkligen jättesur och vi hörde ända ut i bilen hur hon ylade och pep.

Erikshjälpen först:



där jag hittade två parianfigurer som jag inte sett tidigare. Brevid figurerna står Joys första kängor som vi lät försilvra. På tårna syns slitskador från tiden när hon kröp. Hon var nämligen en väldigt snabb liten kryperska, vi trodde att hon hade en turbo inbyggd.

I alla fall så var det ännu mer snö i Skövde:





Jag undrar om olivträdet överlever?

Så hade vi ju tänkt åka in till härliga Östergården på hemvägen, samt även svänga in till Lars Broberg och fixa pianotangenter. Men vi hann inte detta, tyvärr! Hade bråttom hem innan Molly käkade upp HELA huset. Nu blev hennes skörd "bara en av mina fina hemstickade lovvikavantar".
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Oj!, jag glömde visst att skriva hur underbart fina dina nya parianfigurer är!

KRAM!

2010-02-07 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0