Vilken dag!

Strålande sol, tjockt snötäcke och -5. Helt perfekt. Vilket vi inte kunde utnyttja därför att vi var tvungna att åka till Mariestad och köpa snöskyffel av plast (till taken). I Töreboda är det helt slut och det var inte ett dugg bättre i Mariestad. Men jag hittade ändå några små saker till Mikaela som fyller två år på söndag:



Här är Mikaela med sin farfar, det var vid hennes dop så det är länge sedan. Och jag upptäcker att jag har dåligt med bilder på henne som lite större! Det får vi åtgärda.

Snödjupet är enormt, kolla här:







Våran lillstuga syns knappt längre och bocken är också snart försvunnen.

Men det är vackra dagar och mycket roligare än det gråa regndis som varit nu i många år.

Joy! Ha så kul i kväll och hälsa alla tjejerna och gratta till examina.

Rebecca! Tack för det fina du skrev.

Josse! Har du farit till Oskarshamn?

Mimmi ! Är du i Stockholm eller Arjeplog!

Och alla ni andra nära och kära, ha en bra helg och var rädda om er och andra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej Oskarshamn har farit till mig!! Blev småbarnskalas i karlstad och hemmamys framför melodifestivalen denna helgen. kram

2010-02-07 @ 10:55:55
Postat av: Mirijam

Jag är i Stockholm :) Jag har jobbat denna underbart vackra helg, men jag hade det bra på jobbet så det gjorde inget :)

Det spelar nog ingen roll vilken färg...just nu har jag ingen gardin i mitt kök så...det spelar ingen roll, men gärna någon glad :) Annars så vore jag jätteglad för påsk-/jul-tema :)

Tack för att du är världens bästa mormor som kan allt!, jag skröt senast igår på jobbet om att du kan Allt om blommor :), och även för att du förgyller min vardag med världens finaste kort på världens vackraste mamma och världens sötaste syskon!

Pussar och kramar i tusen till Dig och glöm inte Morfar!

2010-02-07 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0