Bilder ???



Jag lyckades!! (Efter någon timmes support så klart)
Den första bilden är motsatsen till Kanalkungen - vinterbild alltså, vilket också gäller bild 2. Stugorna, servicehuset och bastun var fulla med rimfrost och termometern visade -11.
Sedan är det två trötta individer i en sliten fåtölj, taget ungefär två timmar efter det att de två klivit ur sängen.
Antagligen får jag bombardera dig och Rebecca (hej Rebecca, kul att du kan läsa det här) med bilder bara för att träna.
Kramar från gamlingen

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...jag hann inte in & kika innan jag åkte till Ida för att ha tantkväll. Du är inte alls gammal om man jämför med oss...vi spelar bingolotto, du bloggar...vem är yngst? Hihi...Japp, nu får du bomba med bilder :-)...Hörs imorgon! Love you!

2010-01-10 @ 21:30:02
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bomba på, vi hjälper när du behöver!:D

2010-01-11 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0