Det snöar ännu mera

och är -8 gr idag. Visserligen är det fortfarande januari men jag börjar bli orolig för hur lång tid det skall ta för allt detta att smälta, helst före midsommar.
Idag kommer min Josse. Hon säger att hon bara skall vara tråkig och plugga och då kan hon ju lika gärna vara tråkig här eftersom jag tycker det är så roligt att ha henne hemma.



Här gör hon ett tappert försök att se tråkig ut.

Josefine är mitt andra barnbarn, dotter till min äldsta dotter, Suzanne.



Min Suz, 1½ år ca.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...jag vet att du läser :)...men du är ju bra på att kommentera också :-)...och sen kommenterar vi ju via telefonen med :-)...Hälsa Josse så gott från mig! Puss

2010-01-29 @ 12:27:03
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja det finns ju både värre och bättre bilder på mig i alla fall!:)

2010-01-30 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0