Har ni märkt

hur mycket ljusare det redan har blivit? Även om det ff är vinter och snö så närmar vi oss sakteliga den ljuvliga våren. Idag fick jag se att skärtorsdagen är 1 april i år.  Jag känner påskinspirationen komma, jag trivs nämligen mycket bättre med påsk än med jul.
Egon och jag känner oss väldigt duktiga, vi har nämligen städat ladugården. Inte bara torkat av och dammsugit utan vi har rensat och städat i varenda liten låda och därmed också slängt mycket skräp.
Ja, Joy. Jag SKA skriva i jag-är-bra-boken.

        


Sommarblommor i min älsklingsvas, grön ek sedd från altanen och två glada studenter (några år sedan), visst bor vi i ett otroligt vackert land med härliga årstidsskiftningar?

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Åh! Jag längtar också till påsken! Och speciellt till "er" påsk, eller snarare ert påskpynt :) För ni har världens finaste påskhus :)

2010-01-26 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0