Idag

har jag roat mig med ännu ett sjukbesök, denna gång på spirometri, inte lika positivt som igår. Rebecca har åkt till Mariestad, Molly grinar och gråter, jag tror hon har ont i ett öra. Själv skulle jag helst vilja gå i ide med en bunt bra böcker. Om man är dödstrött på vintern redan den 14 januari hur skall man då klara sig?


Kanske genom att titta på lite bilder från förra sommaren och drömma om nästa?



Men man måste ändå lära sig att leva i nuet och eftersom jag gav mig själv Nu som nyårslöfte så skall jag istället för att drömma om sommaren; tända i vedspis, kakelugn och öppen spis. Därefter dammsuga och plocka bort de kvarglömda julsakerna, gå ut och gå med Molly och en massa annat kul som passar Nu.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Man får längta efter sommaren. Tro mig. Jag längtar ihjäl mig. Har aldrig någonsin längtat så mycket som jag gör nu.

2010-01-15 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0